God kundeservice

Vi har som mål at du raskt skal få svar på dine spørsmål. De fleste spørsmål er besvart på våre produktsider eller på våre informasjonssider på nett. Har du ønske om kontakt med oss på www.ipet.no får du raskest svar på ditt spørsmål med å sende en e-post til oss.  Det gjør du til support@ipet.no

Denne betjenes løpende.

Vi pakker sendinger hver dag – bestillinger gjort før 12.00 sendes samme dag.

Bestiller du ID-brikker sendes disse med separat post. Disse går med ordinær post. Har du bestilt flere brikker, sendes disse i separate sendinger.

Vi har butikk og lager i Nedre Storgate 50 i Drammen. Du kan besøke oss på hverdager mellom 0900 og 1730 eller på lørdager mellom 0900 og 1600.

 

Levering – Sporing – Henting – SMS

Hvor lang leveringstid har dere?

Ordre som bestilles før kl. 11.00 sendes normalt samme dag fra lageret vårt på Brakerøya i Drammen. Ordre i helgene sendes mandag.

Alle pakker sendes med Postnord (MyPack) og normal leveringstid er fra 1-4 dager. (Vanligvis 1-2 dager i Oslo og omegn)

Når mottar jeg sporingsdetaljer på epost?

Ordrebekeftelse mottar du automatisk når du har gjennomført betaling. Sporingsdetaljer sendes automatisk til deg når pakken er registrert for sening fra PostNord. Du kan følge pakken din med sporingsnummeret her.

Når mottar jeg SMS om ankomst?

PostNord sender SMS til deg når pakken kan hentes på utleveringsstedet. Postnord kan kontaktes på 09300.

Kan jeg hente på lageret deres?

Det er mulig å hente på vårt showroom/lager i Nedre Storgate 50 i Drammen.


Retur og bytte av varer

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?

For å returnere/bytte en vare på angrerett må varen fremstå som ny og i originalforpakning i henhold til våre kjøpsvilkår. Raskeste måte å få ny vare på er å bestille som vanlig så returnerer vi pengene for originalvaren når returen er mottatt.

For varer med feil/skade, send et foto av skaden til support@ipet no og fortell om du vil ha pengene tilbake eller bytte vare. NB! – ikke send inn varene ved feil/skade før du har fått tilbakemelding fra oss.

NB! Merk pakken med navn og ordrenummer. Send på rimeligste vis.

Returadresse: iPet AS, Olav Kyrres gate 23, 3046 Drammen

Butikkadresse: Nedre Storgate 50, 3012 Drammen


FAQ – Ofte stilte spørsmål

Hvilken burstørrelse skal hunden min ha?

Les våre generelle råd på denne siden og om våre flybur her. Ikke velg for lite bur.

Hvilken kattedør skal jeg velge?

Les våre grundige tips her.

Hvilken klesstørrelse skal jeg velge?

Se tegningen øverst på denne siden for hvordan du måler

Jeg har ikke mottatt ID-brikken i pakken min?

ID-brikken sendes separat rett i postkassen din (slik at du slipper vente på gravøren). Normal leveringstid er ca. 1 uke.


Kontakt kundeservice

NB! Vi anbefaler at du kontakter oss via kontaktskjema eller på mail: support@ipet.no
Her svarer alltid den som best kan behandle din forespørsel.

Aller enklest er gjerne om du bare svarer på ordrebekreftelsen du mottok på epost.